Förresten

Förresten har jag tänkt på en sak.. hatar dessa människor som typ fyller 17 och säger typ: ååh fan nu får jag ju åldersnojja m,m. Vadå noja?! Man är ju fortfarande bara barnet..

Jag har inte blivit nojig än, inte det minsta, faktiskt.. så känner jag mig fortfarande lite liten.. men kanske beror på att de flesta i min närhet är äldre eller nå?

Och umgås man med tolvåringar är det ju inte konstigt att man eventuellt blir lite nojig..eller?


Ajja, nattsuddar lite, är lite trött och gnällig. Nu beger jag min till rosvik. På återseénde!

Pssst: Någon som eventuellt är sugen att springa Stiletto Run i helgen?;P

Kommentarer
Postat av: Angelica

hehe okej ! jo klart jag minns :) jaaa ... altså jag vet inte riktigt var man kan få fast jobb.. men ja du kan ju alltid söka till pizzan där jag jobbar, bara skitkass lön där och jobbiga tider .. nu jobbar jag på mobilateamet lss typ hemtjänsten det är kul och funkar bra men det är också bara vikariat.. du kan ju alltid söka inom vården typ det eller så får du gå och fråga på kanske ica eller nå .. det är så jäkla svårt att få.. vet ingenstans man kan få fast jobb direkt :/



så ni ska upp nu, jag är då påväg neråt är så less här haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback