Måndagen.

Orkar inte ens skriva allt som hänt, fortfarande:P  nåväl.. Imorgon får ni iaf se allt nytt jag samlat på mig under veckan:) bl.a. ett par jättesöta skor som jag velat ha jättelänge, dom är perfa!:)

Idag blev det ändrade planer, var tvungen att åka in på sjukhuset idag för provtagning inför undersökningen senare i veckan, så hoppade på bussen dit, efter det skulle jag promenera till jysk för jag & F skulle titta på ett bord, men när jag kommit halvvägs hittade jag en jättemysig parkbänk så jag satte mig där och läste:) Efter det har vi sagt upp lägenheten och varit och tittat på en annan, föll inte riktigt mig i smaken men jag tänkte att Fredrik får bestämma, tycker han om den så tar vi den, man kan ju inte vara så kräsen när det ändå bara är hyres. 

Nu tittar jag på sarah connor cronicle. asbra. ska se klart det åså, see you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback