Midsommar.

Jag & Fredrik skulle ha en lugn och mysig midsommar, grilla fläskfilé osv. Tänkte åka och handla nåt vi glömt när vi stöter på grannarna i hallen, det hela slutar med att både jag och fredrik vaknar upp på en ön dagen efter:)

Kvällen var hur skoj som helst, träffade trevliga människor, plockade blommor, slängde bort blommor, åkte jänk, badade, bastade, osv. ni vet..

Idag har jag lagat supergo mat, krispig kyckling och szatziki och bröd, + ris:)

Lördagen spenderandes mest åt att ligga med täcket över huvudet och inte göra nåt.. Och Igår var jag och fredrik på cykeltur, var jätteskoj och jag skjutsade fredrik på styret och vi var busiga.. sen började det ösregna!



En midsommar-puss;P Behövdes inga blommor på natten, jag vet vem mannen i mitt liv är;)





Mat, som var betydligt mycket godare än vad den såg ut;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback