Nu är jag i farten igen!

Äntligen hemma i Umeå igen, första gången när jag är borta som jag liksom känner att Umeå är "hemma". Och det känns bra:) Tänkte köra på och uppdatera våran lilla semester imorgon.. Nu tänkte jag läsa klart min bok - En Shopoholic säger ja. Rätt bra bok, men tyckte om den första bättre, eller ska inte säga nåt, den är ju inte färdig än men..

Orkar inte heller skriva ett långt inlägg just nu, för igår var vi på crusing i luleå och jag råkade klämma fingrarna i en bildörr, de gjorde ont, så tar ett tag att skriva när jag bara använder ett finger på högerhanden:D Det var nog bäst igår;

Malin stängde dörren, så kände jag att jag fastnade kände som inte ens att de gjorde ont utan försökte bara dra ut handen, så gick det inte så sa jag ; "malin, öppna dörren"! Ingen fattade typ ens vad som hade hänt:P

Idag skulle vi börja åka mot umeå rätt tidigt men planen att komma fram tidigt gick i kras när vi inte ens kom fram till Piteå innan bilen pajade, haha. Så jag F & J har haft vårat egna lilla kollektiv i norrfjärden några timmar idag:) Vart riktigt kul & mysigt till slut, och som tur var så lagade t.o.m Fredrik bilen så vi tog oss hem!!

Blev ett rätt långt inlägg ändå, nå väl, Några bilder på vårat kollektiv;


Joel & våra grejer;P




Maat!




Trasig bränslepump..



Roxys hörna:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback