Sverige suger..

Eller? jag tycker då det, helst när det gäller, gårdagens match var ju ett skämt. men men, massa andra av mina favolag som gått vidare så får hejja på dom och skämmas lite över att man faktiskt är svensk.

Igår tittade vi på fotbollen och käkade vitlöksbröd, yuummie! Så fick jag min bikini igår, min andra, tänkte fota båda så ni får se:) tyckte om dom jättemycke och nu hoppas jag bara på fetingsol så man kan fara på stranden, meeeen! Självklart är det rena motsatsen här. Det har åskat och grejer. Fast det är mysigt det med. Iallafall när man har sällskap.

Sen var jag ju på arbetsinterjuv igår också, gick väl hyffsat bra, och killen jag pratade med sa att jag hade det bästa brevet:>

Nu ska jag gå och nöta lite tv.com.

Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback