Ta dig i kragen FFS!

jo, det är nog dags att skärpa sig när det gäller bloggandet, från om med nu, visst:) Det började nyss ÖÖÖSregna här, fast nu är det bara vanligt spöregn. hum. I förrgår var jag fredrik & roxy och häslade på hemma hos doris (Johannas katt) det gick faktiskt förvånansvärt bra, med tanke på hur roxy har betett sig mot bl.a. mira. ;) Jag kan nog säga att det t.o.m ser så ljust ut att dom kanske blir kompisar:) men! ta inte ut något i förskott, ska uppdatera er om kattsituationen så fort det händer nåt nytt!

---

Blev lite avbruten för mitt paket kom:) äntligen, har suttit och pillat med det och nu ska jag åka iväg och posta malins paket och lite sånt! inte har jag tid med det här;P


Roxy & Doris:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback