God morgon!

God morgon!

Jag håller på att bli sjuk..hoppas verkligen jag klarar mig över helgen, eller en vecka fram också;P För då har ju Fredrik semester. Nu börjar det närma sig, ikväll kommer Mallanx2 & ida:)

Någon annan som såg hockeyn igår?:) yey! var typ i extas igår, Fredrik med. Fast matchen i sig var inte JÄTTEbra, meeen.... vi är i semi iaf:D:D:D!!!!!

Igår när jag skulle blogga iaf, så skrev Ida(syster) att hon skulle beställa från forever 21 och om jag vill ha nåt i present därifrån var jag tvungen att välja nu. Och det finns ganska mycket att välja bland!! men till slut valde jag och  ni får se vad jag valde snart, måste käka frukost först så kanske den här huvudvärken försvinner! tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback