Konstig dag.

Jag vet inte riktig vad jag ska tycka om dagens väder, haha. Tidigare idag var det hur mörka moln som helst påväg mot oss, men fortfarande sol, och det har blåst som faan. Plus att det började snöa. Men fortfarande sol:) Sen kom regnet, och efter det hade regnat så vart himlen blå och vinden stannade upp för ett tag, till och med solen kikade fram, så det blev att sitta på balkongen ett tag, det trodde jag aldrig skulle hända tidigare idag:)

Nu har jag och fredrik fixat lite i läggan, är inte riktigt klart än, men på torsdag kommer det vara finnemang serru! Fick en slant av Ida idag också så jag kunde köpa hårfärg, :) (Du är bäst)

Och kvällen kommer väl avslutas som vanligt, med lite GH.

tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback