Photoshop

Egentligen bloggar jag bara för att de är skoj att kolla sen.. typ efter ett år och gå tillbaka till just de datumet och se vad som hände då:) så jag vill som ha med aaallt i bloggen. Så tänkte lägga upp mina bilder jag gjort så dom också är med:)

Lite av dom bilder jag har gjort kommer nu, vissa mer noggranna än andra;P

Calexico, systers hund:)



En Mli



Och en till;P



Jag & Fredrik



Joel, haha.



Fredrik, en väldigt slarvig bild, haha skuggan är sämst:P




Jag



Jag & F.





Haha, va kass man har varit:) Dom flesta är mina noob-pics, är nog liite bättre nu, men nu har jag blivit så kräsen så orkar aldrig bli klar med en bild typ:P

Kommentarer
Postat av: mliooo

Jajjemensan, for hem till sverige 14 april :)

och nu har jag fått jobb på dagobert, så stannar i lule for awhile :)

du är still in ume? var ner dit & firade valborg ;P

kram =)

Postat av: Gubbjeveln

Ser ju snyggt ut (fast inte i firefox :(

2008-05-13 @ 18:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback