Shopping Spree

Nu har vi kommit hem efter vårat lilla äventyr.. denna månad har varit värsta slösmånaden!! men så går det när man slösar i förväg.. men som tur är så kommer pengarna rulla in igen snart.. förhoppningsvis:) Jag har iaf inte slösat egentligen, bara tagit ut mina presenter i förskott;) Och F tyckte att ha skulle få ett xbox för han fick tillbaks så mycke skattpengar, haha:) han är bra söt..

Nu sitter vi och tittar hockey ryssland-danmark, kan bli skoj!
Se vad jag såg när vi kom hem idag! sommarkänslor!! vi har fått gröna knoppar:) fast annars är sommarkänslorna inte på topp, var -2 inatt här i umeå. och idag regnar och blåser de:(
image13
knoppar:)


image16image17image18
Lite
av mina nya grejer:) ett par surfshorts som är assnygga:) och ett surflinne som bara kosta 29 spänn:) haha , jag har fan varit lite duktig med tanke på att jag inte har köpt nå dyra saker typ..

image14image15image19
Och
 mina nya keds som fredie köpt åt mig:) jättesöta, dom är radiga vilket kanske inte syns pga av jävligt kass kvalla på min tele.. och en svart sommarkjol från hm och ett läckert linne/klänning, en ny favo:)


Och fredriks shopping:

image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback