Söndag kväll.

Hej trogna följeslagare! hah.


Idag har vi varit hurtiga på Mjölkvägen.. Jag och Fredrik har CYKLAT och handlat, samtidigt alltså!;P Fast när vi kom till konsum var vi så hungriga så det blev en massa onödigt som vi egentligen inte har råd med, alla har ju typ nånting som dom verkligen måste ha om dom är hungriga och ska handla, ett av mina sug som jag fick var iaf smörgåsrån, yummie.

Efter handlingen så blev det simpsons för hela slanten. Alla som har xbox 360 el. nån annan konsol som man kan köra simpsons spelet på måste prova det! Gud va vi har skrattat, så perfekt upplagt spel alltså. Så prova, prova. Dessutom var det ett jätteroligt co-op spel, och vi spelar typ bara såna just nu så man inte blir så himla osocial. Men bästa co-op hittills är ändå Army of 2, men sen kommer simpsons:)

Nu hade jag väl tänkt börja sova snart, men är inte direkt trött. blir väl att fortsätta på min layout.

Peace Out!


(PS. bara 5 dagar kvar;)

Kommentarer
Postat av: emelie

haha oj men shit! det stämmer hörudu :D var bor du, i gällivare?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback