Yes.

Fredrik har börjat skruva i bilen och det visade sig att det förmodligen är ett jättelätt fel som går att fixa själv & enkelt:) niiice. nu ska jag börja med maten, oj va skoj. nä fy. men havve skulle bjuda på käk idag om vi kom till döner, men jag är fan inte sugen på att äta ute idag. nå väl, vi får se.

och förresten hörde jag att anna inte kommer nästa helg,.:( ( btw är de hon på bilden för er som inte ser dee;P) men de kommer ju ett gäng brudar iaf, håller redan på att tagga inför nästa helg, wiie:)  ett minus med idag är att jag inte fick min satans guldbonus från hm idag heller, men på måndag förhoppningsvis, och då ska jag köpa en bikini. dom har fått in massa snygga på hm och jag kommer få beslutsångest..

tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback