Fotboll

Hej, Jag är sjuk! Daaamn.

I Fredags så hade vi fotbollsturnering, eller, gymnasieskolan här i gve hade det och malin fråga om jag ville vara med:) Jag är ju inte den som är den så klart jag var med, försov mig dessutom så hade inte riktigt känna efter hur jag kände mig eller nåt. Så sen när vi skulle spela mådde jag kaaasst. Hur som haver så vann vi iallafall, alla i laget var jätteduktiga helst lina(?) som aldrig har spelat fotboll men var grym ändå:) Vårat lag hette En annan del av Gällivare, hoh:)






Bilder från facebook som jag snodde:)

En gammal från jison:

(Jison snor nåt)

- Men vad gör du?

- men va tror du jag snor.

-Varför det?
- men jag är ju en råttis:)

-Och?
- Jag = Råttan, Råttor= snor saker:)


inte vet jag, försök hitta någon logik i det:P

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback