Manga Love:)

Här är min senaste bild jag har gjort.. fast har inte bestämt mig om jag ska göra något med bakgrunden osv.. Har ju redan gjort en bild av det här fotot en gång, första bilden jag gjorde, och om man jämför så tror jag nog allt att jag har blivit lite bättre:) Försökte göra den här lite mangainspirerad, men jag tror inte manga är något för mig, trots att det är sjuk snyggt, men vet inte riktigt hur man ska göra om man vill göra både manga och ändå göra om foton, så man fortfarande ser vem det är.. Någon som har en plan?;P

Kisses




(Ps. blev väldigt dålig kvalité när jag laddade upp den, typ pixligt. Ds.)

Kommentarer
Postat av: mallan

skitfin mli !! gillar hennes fläta i håret och slingan massor=)

2008-11-20 @ 17:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback