På tal om fotboll

I Söndags så träffade jag på min gamla fotbollstränare:) Det var skoj, och lite oväntat:) Fredrik och hans lag skulle ha tejpskola med han..

Förövrigt hade jag inte mycket mer att säga, förutom att dagens vill ha är:

1. Jul:)
2. Pengar, inte bästa combon kanske:)

Harrys smygpremiär:)



Idag var jag lite knäpp, tänkte att det typ inte hade kommit några nya serier och att oth och gossip girl kom på onsdagar, men sen kom jag på det:) Så har just tittat klart båda två. mieeh, älskar dom serierna!:)

Pusstjaaa:)


Kommentarer
Postat av: Maja

jag hann aldrig träffa Mats =/ trodde jag skulle hinna på måndagen men dom for tydligen 7 på morgonen. Har förövrigt skaffat mig en sån där bloggkoll nu ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback