Plåster & Ajaj

Har haft fullt upp sen igår.. Igår hade jag träning.. Det gick hyffsat. Fredrik var självklart där och skulle härja.. Och sen gick det åt helvete. Fredrik gjorde illa sig, såklart. Så fick avbryta träningen och köra fort som attans till akuten, Raulie följde också med. Fredrik hade ont som fan och hyperventilerade. Så dom fixa massa grejer i han. Och jag fick lite smygpanik:P Jag och Raulie försökte underhålla oss med bl.a. Duplo:)



Sötnoosen:/

Efter dom hade röntgat han osv så kom läkarna och ba: "Foten är stukad, här har du alvedon" typ..

Fredrik var fortfarande helt borta när vi skulle hem, så vi tog oss bara till heden där han typ svimma isoffan. Freddans morsa blev galen på läkaren och ringde och skällde ut dom , så det slutade med att vi sov där och sen fick åka in igen på morgonen.




Så helt plötsligt  var det lite allvarligare, allt slutade med att ferdrik opereades, jag var skraj! och nu har han gips:) Han är väl inte särskilt glad för det, men jag tycker det är lite bra för då tar han ju det lite lugnt.


Så helgen har varit lugn för oss båda, jag har jobbat och pysslat, har hunnit träffat päronen en sväng också. Imorgon är jag ledig och på tisdag är det LÖÖÖN:)


wiie. Tjiing:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback