Utmaning

Jag har blivit utmanad av Http://maliinhansson.blogg.se/

Regler
- Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
- Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
- Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
- Låt dem fåt veta att de har blivit utmanad genom att lämna en kommentar i deras blogg.

* Jag är galen i tvserier, allt ifrån Top Model till Heroes:)

* Jag har typ 4 halvt förlamade tår:) 1 av dessa är totalt Malins fel;P

* Jag saknar folk hela tiden, just nu alla i Luleå & Umeå.

* Jag tror typ att jag aldrig duger till något, om jag gör något kan jag tro att jag är jättedålig på det och får sen höra att jag är bra, jag kan aldrig riktigt göra mig själv helt nöjd.

* Jag tycker det är ballt med gips, jag hade velat bryta armen, bara för att vara cool:P

* Jag är rätt duktig på Photoshop. I framtiden hade jag velat jobba med vectorgrafik, typ grafisk design, men jag kommer aldrig bli så duktig.

* Jag har väldigt lätt att få dåligt samvete nu för tiden, fast jag kanske inte borde ha det. Förut hade jag och elin inget samvete:)

Jag utmanar:

Http://thastajna.blogg.se/
Http://erixoon.blogg.se/
Http://lovisaakalollo.blogg.se/

Http://majaviktorsson.blogg.se/
Http://ewlin.blogg.se/
Http://gubbjeveln.blogg.se/
Http://enpigasmemoarer.blogg.se/

-Psst.. passa på att kolla milopigan & lovisas, som jag håller på att snygga till, men jag vet inte riktigt om det är klart än:)



Halloween är ju över, det var rätt lugn helg för mig, nu är jag påväg till dannes. Kanske lägger upp nån bild sen:) Såhär såg det iallafall ut på kyrkogården i kyrkbyn:)






Mys


_pusss;D

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack så mycket :D Jo jag är nöjd med den. Jag tycker din blogg är väldigt fin den med =)



Okej, då ska jag anta utmaningen ikväll =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback