Fierce Eyes

Haaallå:)

Är det någon som har sett avsnitten i Top Model när dom bara fotar ögonen typ? fierce eyes heter det typ, ni vet så som Tyra alltid säger:P Funderar på att försöka göra en sån bild av något foto, dom var så himla fräna tyckte jag.

Har hållt på att försöka få fram intensivare ögon, alltså överdrivet mycket, har bara lärt mig såhär hittills men den vart lite gulligt;P



Synd bara att alla mina kort har så kass kvalla!!:(

Såhär ser mina två favvobilder från de avsnittet ut iaf:





Snyggt va?

Fast man får nog sitta några timmar för att få liknande resultat:) Idag har jag inte hunnit med så mycket, men nu börjar det rulla igång igen. Ska fixa thaimat och sen blir det träning & så ska jag titta på match!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback