Full fart framåt!

tjenis!

Här kommer ett kort och aningen trist inlägg. Men jag har fan fullt upp! Men såhär har mina senaste dagar sett ut, I torsdags tog jag körkort:) äntligen för vissa av er, MEN NU KAN NI FAN SLUTA WHINA OM DET! 


I Lördags jobbade jag mitt första pass på björnis och igår jobbade jag mitt första pass på dannes! Och idag har vi utb. på björnis från 10-21 och jag börjar på dannes kl 18, så idag har jag himla mycket fritid:)


Utöver det så ska bloggar fixas men det är svårt att hinna med när det händer en massa skoj:) Och den här veckan kommer jag typ inte kunna träna nå innebandy alls:(


Nu ska jag käka frulle:)



Tjing.



Kommentarer
Postat av: mallanx

GRATTIS till både jobben och köörkortet!! Fan vad roligt =))

2008-10-13 @ 19:48:34
Postat av: Elin

Grattis :D Jag behöver verkligen sätta igång med körkortet :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback