Gårdagens planer

Igår blev det inte riktigt som vi tänkte oss. Meeen:

Det var asskoj iaf;) Var och tittade idol först. Men tycker mest det är bra att kolla uttagningarna, och ifall det är ett bra tema:) Efter det hade vi tänkt fara på äventyr, men det blev fest istället. Men det gjorde ingenting. Vart en riktigt trevligt kväll.

Började hos Martina och spela ölspel & vänta på Stina som var tidsoptimist:) Sen for vi och flängde och for på fester. Mot kvällens slut var vi tvungen att hamstra souvinier, haha!

Blev som vanligt en Rocky på Manuella innan vi drog oss hemåt:)
 
Idag Har faktiskt inte varit en typiskt bakisdag. Började med att fara på china och käkat med Jana & Fredrik och hans kompis. Sen har vi varit och hämtat subban & det är så förbannat skönt, det är fan världens bästa bil:) Sen har jag hunnit träffa mamma också , fick lite presenter av hon och kaka och pengar hon och Olle var och hälsa på min moster på sjukan..Har också hunnit med Dollarstore en sväng och varit hos berris. Och jag har köpt 3 meter tuggummi:)

Nu sitter jag och tittar på Stjärnor på is och väntar på att Fredrik ska komma hem från jobbet så vi ska fara ut och snurra:)
 


Sötaste igår<3


KNIVEEEN:)


Marre, Denise, Stina & Malin:)


Nu åkte just Josefin Craford, fan hon var jätteduktig så fick hon kassa poäng ändå. Jag hejar på henne ändå:)

Nåja, hejdå:)


Kommentarer
Postat av: Stina

Hahaha, vad störd du är! Har ännu kavr kniven, vi lär behöva den när vi ska ut och skrämmas nästa gång :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback