Jag passar på...

att slänga in en uppdatering, har typ jobbat hur mycket som helst den senaste tiden så har inte haft så mycket tid över:) Imorgon blir det 15-22 igen men sen har jag tamefan en ledig dag!:)


Idag när jag skulle stänga var det en jätteläskig gubbe som skulle beställa han hängde in i luckan som fan så jag inte kunde stänga den och höll på och vara upprörd och grejja.. blev lite orolig med tanke på att det inte var en jävel där utom han och jag.. så skickade iväg ett sms till kicki så kom hon snabbare än kvickt och skickade iväg han! Puh, tänkte jag och började dona och fixa med disk osv.. sen en timme senare så började det banka på rutan!!

Så var han där igen och då blev jag asskraj!! så öppnade bara pyttelite och försökte vara trevlig och förklara att vi hade stängt.. så gick han sin väg. Men sen börja han banka skithårt på rutan och jag fick fan panik, han vart typ galen..

Jag sprang till toan och låste in mig, ringde fredrik, ringde kicki och båda kom jättesnabbt, kicki skickade iväg han igen och fredrik stannade kvar med mig tills jag donat färdigt.

HOJJA!!

Kommer typ vara skakis nu varje gång jag ska stänga själv;P
Fredrik i utvisningsbåset med två medspelare, haha:)


Annars så har jag varit och kollat på match idag också. Fredie som spelade, han var jätteduktig och det var deras första match, så var han lite busig och fick nån utvisning, men så gjorde han 2 mål och ett assist, så jag är stolt:)

Fast dom förlora med 12-5 så det hade ju kunnat gå bättre och det var typ utvisning på utvisning hela tiden, haha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback