Nu är det på G!

Designen alltså.. Bara fixa till text & ändra på header och lite småfix;P Men imorgon, då jävlar!

Angående foten & träningen så bestämde jag mig för att skippa idag.. ville inte riskera att göra det värre än vad det är , så nu är det vila tills måndag. Och hålla tummarna på att det blir bättre.

Idag har jag gjort värsta grejen, hör&häpna: Jag, Emelie Pekkari har tagit bort min lunar. Haha. Kände att det var dags, läste igenom gamla lunarmejl och kollade igenom min pix, sen tog jag steget och tröck på knappen:) Sparade lite gamla bilder jag hade. Bl.a. Den här gamla bilden på mig & Elin sen kanske sexan?:)



Och den här på mallan:




Mycket läckert!;P

Justja sen har jag också kollat på senaste avsnittet av topmodel. Jag tror min favorit är Lauren Brie eller Sam, men dom kommer säkert åka ut..

Förresten nu ska jag avslöja en sak. Jag har ett serieschema, som ser ut såhär:

Måndagar: Greys Anatomy
Tisdagar: OTH, Gossip Girl & Heroes
Onsdagar: 90210
Torsdagar: ANTM
Fredagar: Smallville

Javet, visst är jag lite nördig?:) Men nu vet ni det, och ni som inte har sett 90210 än: TITTA!!! De är typ som O.C var tycker jag:) Jättebra alltså!

Nu ska jag fortsätta med min design.

So long!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback