Rytm is a dancer..

...Ringer just nu på idas telefon. Det senaste störningsmomentet på min inte så lyckade morgon/ natt. Somnade typ inte försen efter 3 och sen just när jag hade somnat kom fredrik hem och väckte mig. Efter ett tag somnar vi båda igen och så vaknar vi av att roxy lever jävel. Det visar sig att hon har fått lös luftfiltret till kattlåda och käkat upp det, och självklart spytt eftersom den är rätt stor. Smart katt?

Efter det kunde vi dock sova på fram tills kvart över 7 då dom ringer från Fredriks jobb och varken jag eller han har vaknat av klockan. Han åker till jobbet och jag försöker somna om, för att bara bli väckt igen av Vidar som är här och härjar.

Vid 10 så erkänner jag mig besegrad och kliver upp fast jag är totaldöd. Bara för att hinna se Ida & Vidde åka iväg.

Så nu är det knäpptyst här hemma igen. Typiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback