Aitik 40 år

Igår var vi på Aitiks 40årsfest:) Ida och Patrik som hade bjudit med oss. Kvällen var typ helt perfekt och maten var god, spriten var gratis och allt det där:) Jag och Fredrik missade efterrätten för vi var och dansade, var skoj de också, allt var skoj! :P Bandet var nå ABBA-wannabe:s men dom var bra ändå.

Idag hade jag tänkt mig en mysdag och få vara bakis och dega. Men blev att kliva upp relativt tidigt och köpa mat åt kattrackarn, sen har vi fixat nissan och jag har varit och tränat innebandy! Det är jätteroligt och alla i laget är jättetrevliga så nu är jag väl snart en innebandytjej istället;P Innan träningen köpte Freddan en tidning och dumle åt mig så jag fick ha min bakisdag iallafall.

Imorgon är det träning igen och efter det ska jag och fixa med några från innebandy:) skoj skoj.


Här är våra asslö djur. knäppisar..



Åjusstde.. Calle har gjort illa tassen och har ett rött bandage;P och när man går ut med han måste han ha en jätteful socka på sig! hih:P

tjobaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback