FRESH

Hej, jag är fräsch.. har glömt packa upp mina träningskläder tillsammans med en blöt handduk sen igår..Och de är typ dom enda träningskläderna jag har packat upp. Så smart som jag är så slängde jag in allt i torktumlaren:) Fast ska nog försöka hitta nå andra kläder va?

På tal om träning, fan va kul det är att ha börjat träna igen, även om det är innebandy nu så, det är typ lika roligt som fotboll var på den gamla goda tiden:) Och här får ni smaska i några gamla goingar!



Mallan x 2 efter en vinstmatch i inomhus-SM:)



Min två dagars långa innebandykarriär:) Cup med fottilaget, psst, nice hair.;P



Nattcup a´la 2003(?!) Anna, jag, mallanx, joppe, bulan & stina, små vi var:)

Nu tror jag det börja bli dags för mig att göra lite nytta, så hej så längE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback