Jävlasnöfjäril..

Hej, det snöar.

Blasksnö.. som kanske inte ens kan klassas som snö. Men de är lite vitt iaf;P

Träningen gick sådär idag. Hade typ hur många chanser som helst och sumpade typ 98% av dom. Känns som att allt går så dåligt för jag aldrig får veta i vilket lag jag ska spela så är jag så nervös att jag ska vara kass så jag blir det!:P Sen måste jag träna på mina skott också, börjar bli lite bättre på att passa iallafall, kan typ passa direktpass ibland t.o.m;)

Och angående denna satans design så blir jag tamefan aldrig nöjd.. men för väl slutföra den här jag har börjat med så får vi se hur den blir;P Fredrik sa iaf att den var snygg redan nu så det är väl bra betyg.. haha:)



Dreamteam;)

Förresten så fick jag en tischa av älsklingen idag också:) Söto. Nåja, Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback