Tisdag

Hej å hå!

Igår blev en helt fullspäckad dag. Akte och lunchade med Fredrik och sen släppte han av mig i gve så hade jag planerat att knalla hem därifrån sen..

Meen.. slö som man är, så jag kilade till Fammo som satt och stickade och hon har nu lärt mig sticka lite grann. Bildbevis kommer senare när min fyra timmars långa stickning är lägre än en halv centimeter!

Fredrik kom och hämta mig från Farmor så åkte vi och gjorde nå ärende och sen blev det en pizza, men ingen av oss var nå sugna alls så var vi ändå tvungen att trycka i oss för det var träning, men jag fick fan inte ens i mig halva:P Och träningen var asskoj som vanligt, fast det gick kasst för jag bara klantade mig hela tiden.

Efter träningen för jag och fikade med malin & martina, vi lira yatsy, jag förlora, som vanligt.

Sedan bestod natten/ kvällen av bus, var bl.a. på stan och gungade:) Och nu måste jag upp fast jag gick och la mig efter två.. För vi ska fara och snika mat, haha. Men ska väl inte klaga med tanke på att malin började skolan kl 8..:D

Nu ska jag tanka mina serier som dom är klara.

See ya´ll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback