Ful blogg.

Brukar ni känna att ni tycker eran blogg är ful? så orkar man inte uppdatera pågrund av det, och man orkar inte fixa designen för man aldrig uppdaterar:P Så känner iaf jag:) Men tänkte ta tag i det nu, fixa bloggen så jag kan uppdatera sista delen av semestern. Vill ju iaf komma ihåg någonting av den..

Förra helgen var det iaf lk, det var skoj. Träffade en massa nära och kära, såna som jag inte kunde klara mig en dag utan förut och som jag inte träffat på jättelänge. Kändes så jobbigt att åka hem igen, för alla mina vänner i luleå, det är ju dom som har format mig till den jag är. Dom känner mig utan och innan. Kändes som att allt föll på plats igen bara av att träffa dom, mina idiizar, haha:)

Såatt säga: Ni kompletterar mig:)

Så pågrund av det har jag bestämt mig för att tortera mig själv lite mer och åka hem till luleå en sväng nästa vecka. Blir säkerligen inte roligt att åka tillbaka hit efteråt, men jag överlever. Det gör jag alltid!

Jaja, slut på det dystra, kan bjuda på två positvia saker:

1. Det har varit sol hela vecka här. :)

2. Till helgen blir det Umeå med fredrik & jana. FAN va skoj vi ska ha!!:)


En lite tråkigare grej: Det står några mongon på våran gård och gastar, NEEEEJ. JÅÅÅÅÅ. blandat med några sdkhsdfhjlsd. Jättekul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback