Glögg & Russin

Heelllu där.!

Igår har jag & joel fixat lite här hemma. Han har hjälpt oss gömma lite sladdar åså. Varit riktigt duktiga städat och lagat mat:) Men maten blev väl okej, haha vi skulle göra tacos med glömde köpa köttfärs och tacokrydda. HAHA

På kvällen var jag malin, joel & fredrik hos oss och hade lite förfest, sen skjutsa malin oss till nex. Stina & marre var också där:) Jag och martina har typ lyckats ramla ner för varenda trappa på stället tillsammans! Och vi brudar har varit i marres bil och druckit glögg och ätit russin!:) Känns som att det börjar bli dags för det snart, med tanke på att det bara var 5+ ute. Och jag gick till manuella fram och tillbaka med linne, kallt!

Lojs skjutsade hem oss, och hon snatta en filt åt  mig:) Sen sjöng hon på scen, synd bara att det var till sommartider. :)

Man kan väl säga att kvällen fick 4/5 toasts!

Nu lirar vi GH och snart ska vi skjutsa joel till tåget:(  Har hursomhelst varit en kanonvecka, så kul att se han , efter typ ett år? Men nu i framtiden blir det flera umeåresor:)







Kommentarer
Postat av: Pappa

Kanske nåt för dig?

http://bibliotekssamverkan.blogspot.com/2008/12/bitlit.html

2009-08-17 @ 13:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback