Jättekul

Designen är inte riktigt färdig, tänkte göra något enkelt som jag får ha tills jag orkar med något annat. Och vidare till saken som är jättekul!

Idag har vårat lag börjat förbreda för Midnight Rumble, vi började med 30x30centimers plattor och har lagt ihop dom till 300kvm! fattar ni vilket jobb det är? Och det är inte ens helt klart, måste upp kl 10 imorgon och packa, skicka paket, hämta paket, köpa mat åt roxy, käka, lämna nycklar, fara på expert. Kl 11 är det samling med innebandy så ska vi fortsätta med slitgörat. Nåväl, efter det får jag min efterlängtade roadtrip med älsklingen:)

Nu ska jag nog hoppa i säng, fast det hade iofs varit nice och ringa malin och fara å bada. We´ll see!

Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback