Jag hitta felet!

Nu vet jag vad det är för fel, jag kan inte ladda upp bilder:( Fan va trist! Men kom iaf på ett sätt så jag kan ladda upp en bild per inlägg.  Bättre än ingenting. 

Nu sitter jag och väntar på fredrik som jobbar.. Har börjat tanka en ny serie som har kommit, den verkar asbra. Av samma kille som gjort Buffy och Angel, och jag älskar båda dom serierna, dessutom är det faith från buffy som typ har huvudrollen, fast tror inte hon är faith nu:P Vi får se! Iallafall , om nån är nyfiken så heter den Dollhouse.

Och idag har byggarbetarna lagt golvet på toan:) och imorgon blir det väggar:) Tjiihooo:D

Och imorgon fyller baby år;)

Och det var allt från mig, gonatt!




Mamma & Pappa på julafton:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback