Ledig helg.

Det har faktiskt varit skönt med ledighet. Men det går mer pengar när man är ledig än när man jobbar, och lönen hade gärna fått komma igår. En vecka kvar, sen slipper man kanske leva som en kyrkråtta i en dag iallafall.

Förresten så skulle jag ha fått jobba i helg också, men chefen sa åt mig så snällt:

Emelie, orkar du verkligen jobba en till helg, blA bla bla..

Varför skulle jag inte orka? Bra med pengar och jag behöver det, hade så gärna velat köpa mina älskade skor också, kanske, om nån månad. Hoppas.

Jag håller på att bli sjuk också, ni vet; så där när man varit ute med för lite kläder och tror att det är sommar. Men det är ju faktiskt snart april ju.?

Nu ska jag fara och handla, sen ska jag titta innebandy.

Hejdoo.



Snart har jag ett fint knä igen!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback