Seriesegrare.

Idag tog innebandysäsongen slut jag kan summera det såhär:

I gällivare finns tre divisionlag, Maifs herrar, som kom sist i serien, vi som kom näst sist, och sen gsk a, som vann div3 idag:) så nu kommer vi ha ett div 3 och ett div 2 lag:) nice, och matchen var jätterolig att titta och jag satt i seket för första gången:)

Idag har jag dessutom varit nyttig, har hackat typ ett ton lök och sallad på jobbet idag så jag slipper göra det imorgon och kanske kan ta en liten sovis. hoppas.



Jag kom på den brilljant idén att vi borde ha gjort guldhattar. Men hjärnan fungerade lite segt, och idén kom inte försen i sista matchen i sista perioden, men jag hann iaf göra en pappersstrut med texten: serie segrare så marre fick få den när hon var kapten:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback