Come on.



Fan va mysigt det börjar bli på våran balkong, det är typ alltid vindstilla och sol. Just nu längtar jag så himla mycke till sommaren, när man kan komma hem från jobbet och slöa på balkongen ta en öl och dra till stranden, precis som i umeå! Men det är väl inget att hoppas på eftersom att umeå ligger typ 60 mil närmare värmen än gällivare.

Men lite värme iaf? och sommar. Tack! 

Imorgon jobbbar jag förmiddag, jättetrevligt ska upp halv 7, men lär nog bli kl 7 istället om jag känner mig själv rätt.. Fast skönt att sluta kl 4. Då kanske man orkar göra nånting om man inte är alltför trött.

Egentligen skulle jag träna idag, känner mig sämst när jag inte gjorde det igår och så gör jag inte det idag heller, men jag tror jag håller på att bli sjuk eller nåt för jag har inte gjort nånting speciellt idag och ändå känner jag mig helt utmattad..

nå väl. Nu ska jag kika lite numbers och sen blir det sängen. Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback