Nu är det bara puder som saknas;D



Allt det här måste jag köpa:P eller liknande.. Jackan är iaf spikad:) så jobbigt när jag inte åkt på så länge så måste man köpa ALLT nytt, hade varit skönt att slippa nånting iaf. Så måste jag ha årskort också:) är taggad som fan inför vintern nu!



kanske att man köper det här ist, allt är i samma serie plus att det är fjolårets  så allt är på rea:) men den är lite lång..




Den här brädan verkar också bra och fanns på kampanj:) tror pappa diggar designen?:) men den var också lite för lång och rätt dyr. Men lätt den snyggaste:D

Det här är allt jag sitter och klurar på nu. tänk va kul man har haft på måttsund och nu har jag ju dundret på bakgården:) Men det kommer bli så dyrt att införskaffa all utrustning:( Ja nu vet ni alla nära och kära vad jag önskar i julklapp:)

Hejdå

Kommentarer
Postat av: malin x

har också kollat på den där jackan, skitsnygg:)

2009-10-07 @ 22:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback