tattoo

Tänkte ju klä ut mig till kat von d nästa helg, haha. Men hitta inga bra faketatueringar, så jag tänkte jag målar bara dit några:) Kommer jag orka är väl bara frågan. Och vad ska man vara på lördag?;) jag och stina skulle ju vara häst men det blev inget av;P





Nu har jag ju bara kladda lite, men får försöka vara noggrannare sen, men om man tänker på att det kommer vara mörkt, så visst kan det bli bra?:) jobbigt bara att hon har en massa poträtt på sig. Och när jag målar så blir jag så sugen på att tatuera mig, men kommer vilja ha en så stor tatuering då så jag kommer säkert banga;P


var det jag ville bara, nu drar jag till kiruna och spelar match, tagga!:)


Kommentarer
Postat av: Pania

så himla snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback