Vår

idag har varit en riktigt vårig dag. Har hållt på att svettas ihjäl känns det som. Och nu är påsken över:( jobb väntar imorgon och har även hunnit smygjobba lite idag också. Men det är ju röd dag idag, och imorgon:) kaatching. Har hunnit med rätt mycket under påskhelgen. Varit en sväng till råneträsk, vart ut på krogen, varit till tärendö och idag grillmys i gve bara:) jo så har jag åkt skoter idag, och stegrat och grejer:) så man fick fjärilar i magen:) Nu väntar go´middag och ett glas vin. Och så sommaren med göran. jag har ju bara sett slutet och det var ju bra så lika att kolla början också:)

sen ska jag sitta och invänta mina springskor som kommer med posten. sen ska jag springa järnet bort allt påskgodis.

hejrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback