Inte igår!


Hej, jag lever!:)

Sitter hemma med Roxy har spelat dance revultion men det går inge bra svetten bara rinner! Men snart, efter min lilla paus så kommer det gå järnet bra:) I veckan ska jag och rebban fa till gymmet, vem vet, kanske man kan få bort degen;P Så gymmar ju alla andra jävlar så någon lär man ju alltid kunna fara med. Men det lär väl inte bli något eftersom jag verkligen hatar gym. En boll så kan jag träna tills jag inte orka stå på benen nå mer.

Kommer inte riktigt någonvart med läggan heller, vill skruva upp min hylla i badrummet, funderar på att försöka mig på det, men jag och slagborr låter inte som nån combo va? Så var det ju tapetera också, har ju redan fuckat upp en vägg, men dom andra borde jag nog kunna fixa, alltså utan att pajja nåt;P

Nu ska jag fortsätta med mitt dansande sen måste jag stressa iväg igen, ska till riksbyggen och se om man kan få ut lite stålar:)

WE HEAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback