Snön är här!:)

Snart öppnar dundret, sjukt va? Har försökt ragga upp hannes snowboard men mor och far verkar inte fatta det. Idag jobbar jag, sen är jag tamefan ledig:> Har träning ikväll också som jag tänkt försöka mig på. Ska packa ryggan nu så det bara är att kuta över till sportis sen:)

Helgen har haft en jävla massa minus men trots den slutar den på plussidan:) Nu ska jag fara och plåga catja med min hypokondri:)

Förresten berätta hon världens bästa raggningsreplik som nån grabb sagt åt henne förut i luckan:)

Han: Godmorgon!

Catja: Godmorgon, har du sovit ändå tills nu? (det var INTE morgon:))

Han: nä, men det är vad jag hade velat säga åt dig


Hahahaha. vad klockren:)



-

malin x
om
Nu är det bara puder som saknas;D:
har också kollat på den där jackan, skitsnygg:)

Jo erkänn:) vi får köpa den så kan du komma hit så leker vi twins som på gamla goda tiden;D

Stina om En ledig dag!:
Vem är vi emr än du jag och Malin? :) Sataaan vad vi ska åka :) Vi kommer hänga där evreyday! Kanske att vi spelar in en cool film med massa feta trix i slutet av våren? :)

Jag vet inte , malins polare. Men det blir nice. :) jo klart vi ska, kommer blir proffs:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback